Паспорт для виїзду за кордон тепер підходить для отримання послуг у сервісних центрах МВС

Дата: 19.05.2023 09:46
Кількість переглядів: 110

Фото без описуУсі послуги сервісних центрів МВС тепер можна отримати, надавши адміністратору як документ, що посвідчує особу, паспорт громадянина України для виїзду за кордон або його електронний варіант у застосунку Дія.

Кабінет міністрів України прийняв Постанову № 454 від 02 травня 2023 року, яка серед іншого розширює перелік документів, які надаються особою для отримання послуг у сервісних центрах МВС. 

Раніше в переліку документів, які обов’язково надаються для ідентифікації особи, був лише паспорт громадянина України — тобто, внутрішній паспорт. А з 11 травня, коли постанова набирала  чинності, кожен громадянин України може пред’являти адміністратору сервісного центру МВС закордонний паспорт.

Варто зазначити, що у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання, разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи. Так само у разі надання паспорта громадянина України для виїзду за кордон, разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи. 

Нагадаємо: паспорт потрібен для отримання усіх послуг сервісних центрів МВС — як пов’язаних із теоретичними та практичними іспитами, з отриманням та обміном посвідченням водія, з реєстрацією та перереєстрацією транспортних засобів, призначенням належного користувача на транспортні засоби, так і виготовленням та збереженням номерних знаків, допуском до перевезень небезпечних вантажів, тощо. 

Для отримання послуг особа подає до територіального сервісного центру МВС:

  • паспорт громадянина України, 
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон, 

або 

  • тимчасове посвідчення громадянина України, 
  • посвідку на постійне проживання,
  • посвідку на тимчасове проживання, 
  • посвідчення біженця,
  • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, 
  • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист,

або пред’являє один із зазначених документів в електронній формі засобами Порталу Дія. У разі відсутності в зазначених документах відомостей про задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) на території України — довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, у якій зазначено фактичне місце проживання, (для внутрішньо переміщених осіб), або витяг із реєстру територіальної громади про задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) або пред’являє один із зазначених документів в електронній формі засобами Порталу Дія.

Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті.

Головний сервісний центр МВС


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних