Онлайн помічник: щомісяця близько 80 тисяч клієнтів отримують послуги дистанційно через сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі

Дата: 29.09.2022 08:15
Кількість переглядів: 269

Фото без описуПеревагами дистанційного обслуговування на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі щомісяця користуються близько 80 тисяч клієнтів. Всі послуги, які є на сайті, 100% дистанційні та клієнтам не потрібно відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.

Сайт компанії – це універсальний помічник отримання послуг та інформації від компанії. Він простий та зручний в користуванні. Завдяки йому кожен клієнт може знайти необхідну інформацію, замовити послуги з обслуговування приладів обліку, передати покази лічильників, укласти або переоформити договори на розподіл, замовити приєднання, повідомити про відсутність електроенергії тощо.

«ДТЕК продовжує розвивати інфраструктуру електромереж, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета – надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. Ми розуміємо наскільки важливо для наших клієнтів вирішувати усі питання пов’язані з роботою компанії через онлайн сервіси. Для цього клієнти можуть завітати на сайт в зручний для себе час, довідатись необхідну інформацію та замовити або отримати послуги. Всі сервіси, які є на сайті, — 100% дистанційні та дозволяють розв’язувати питання у декілька кліків. Щомісяця сайтом користуються від 60 до 100 тисяч клієнтів. За серпень його послугами скористалися 94,7 тисячі клієнтів», – зазначають в ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Для того, щоб почати користуватися сайтом ДТЕК Київські регіональні електромережі необхідно перейти за посиланням, обрати необхідний розділ та замовити або отримати послугу або інформацію. Для клієнтів сайт доступний у цілодобовому режимі з будь-якої точки планети, де є інтернет.

На сайті компанії клієнти можуть:

  • передати покази електролічильника;
  • замовити послугу щодо експлуатації приладу обліку: параметризацію, заміну, ремонт, розпломбування/опломбування, технічну перевірку тощо;
  • повідомити інформацію про відсутність електроенергії;
  • оформити/переукласти договір на розподіл електричної енергії;
  • замовити приєднання до електромережі ДТЕК Київські регіональні електромережі;
  • отримати консультацію фахівця компанії жестовою мовою;
  • скористатися можливостями особистого кабінету для побутових та юридичних клієнтів;
  • повідомити про крадіжку електроенергії.

Як повідомлялося раніше, клієнтам ДТЕК Київські регіональні електромережі доступний надійний та зручний електронний помічник — чат-бот у Viber та Telegram. Він допомагає у зручний час замовляти або користуватися послугами оператора системи розподілу електроенергії.

Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.u


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних