Для клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють зручні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника

Дата: 01.09.2022 09:46
Кількість переглядів: 252

Фото без опису

З 1 по 3-тє число кожного місяця ДТЕК Київські регіональні електромережі очікує від клієнтів покази електролічильників. Для цього в компанії функціонують зручні та легкі у використанні дистанційні, в тому числі онлайн, сервіси. За їх допомогою можна легко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.

«ДТЕК Мережі продовжує розвивати сучасні послуги для клієнтів та надає можливість використовувати різні способи передачі показів лічильника. Ми рекомендуємо мешканцям Київщини щомісяця, в тому числі в період воєнного стану, повідомляти покази лічильника, скориставшись нашими сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити рахунки тільки за реально використане світло», − повідомили в ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють наступні сервіси:

- чат-бот у Viber та Telegram;

- спеціальна форма на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;

- особистий кабінет на сайті;

- IVR-меню кол-центру, натиснувши 2:

для стаціонарних телефонів (044) 4590740;

для мобільних телефонів (067/093/099)4957040;

- мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market).

Після отримання показів лічильника оператор системи розподілу фіксує об’єми спожитої електроенергії та на основі цих даних постачальник формує рахунки до сплати. Якщо клієнт не надав вчасно інформацію, то нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

Вчасна фіксація та передача показів лічильника дозволить точно розрахувати кількість спожитої електроенергії, а своєчасна оплата клієнтів за отримані послуги забезпечить стабільну роботу ДТЕК Київські регіональні електромережі, а отже — надійне та безперебійне електропостачання в Київській області.

Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.u


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних