Бета-тестування документів англійською та призначення належного користувача в Дії
Міністерство цифрової трансформації запустило тестування англомовної версії документів та призначення належного користувача в застосунку Дія. Взяти участь можна на порталі Дія.
З початку повномасштабної війни понад 9 мільйонів українців перетнули кордон України. Багато з них не встигли чи не мали змоги взяти з собою паспорт або посвідчення водія. Зовсім скоро необхідні документи будуть доступні англійською в Дії.
У бета-тесті перевірятимуть, чи у всіх коректно документи відображаються іноземною мовою, чи правильно відображаються поля документів та чи коректно працює перемикання мови.
Англомовні версії спростять процес ознайомлення з цими документами. Тому важливо, щоб у бета-тесті також взяли участь українці, які зараз перебувають за кордоном.
Для участі в бета-тесті треба мати в Дії один із документів:
- закордонний паспорт;
- посвідчення водія;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Послуга призначення належного користувача теж буде представлена в Дії. Ви у декілька кліків можете поділитися з іншою людиною свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу або ж отримати цей документ, якщо берете машину в користування.
З початком повномасштабного вторгнення з міркувань безпеки державні реєстри були відключені. І послуга призначення належного користувача не працювала. Наразі реєстри знов ввімкнено. І ця послуга особливо актуальна зараз, коли багато українців з 24 лютого брали авто рідних чи знайомих, щоб виїхати у більш безпечні місця. І їм потрібні документи на користування автомобілем.
Взяти участь в бета-тесті мають дві людини — власник авто та водій, що хоче стати належним користувачем.
Що для цього потрібно:
- паспорт у Дії — закордонний або ж ID-картка;
- для власника: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, на якого буде призначено належного користувача;
- для належного користувача: водійське посвідчення відповідної категорії.
Проєкт реалізується за співпраці Міністерства цифрової трансформації України з Міністерством внутрішніх справ України, Державної міграційної служби України та ДП «Інфотех».
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)