Особистий кабінет ДТЕК Київські регіональні електромережі – зручний помічник для бізнесу, яким вже користуються понад 10 тисяч клієнтів

Дата: 22.07.2022 14:30
Кількість переглядів: 262

Фото без опису

На сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі працює особистий кабінет для юридичних клієнтів — підприємців, установ, ОСББ тощо. Він враховує всі потреби бізнес-клієнтів і є надійним помічником у використанні послуг з розподілу електроенергії. Завдяки кабінету клієнт може оперативно передавати покази лічильників та звіти про використану електроенергію, отримати рахунки за розподіл електроенергії, рахунки за перетікання реактивної електроенергії, акти приймання передачі розподіленої електроенергії, контролювати проведений розрахунок, сформувати акт звіряння розрахунків. Його перевагами вже користується понад 10 тисяч юридичних клієнтів.

«Для зручності своїх клієнтів ДТЕК розвиває дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн. Особистий кабінет простий та легкий у використанні і дозволяє мінімізувати візити до офісів компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного стану. Він став зручним інструментом для бізнесу. Наразі в ньому зареєстровано 10 480 юридичних клієнтів з 29 тисяч, присутніх в області», — розповіли в ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінету, слід відкрити відповідний розділ на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі та обрати розділ «Реєстрація». Далі, слідуючи підказкам меню, внести інформацію. Для активізації особистого кабінету і можливості користування послугами онлайн, бізнес-клієнтам обов'язково необхідно мати електронний цифровий підпис «ЦСК ЦЕЗАРIС». Оформити сертифікат Електронного Цифрового Підпису (ЕЦП) можна на сайті за посиланням.

Клієнти, що мають електронний підпис, отримують рахунки в електронному кабінеті юридичного споживача підписані ЕЦП. Всі документи: звіти, рахунки, акти, листи зберігаються в архіві електронного кабінету.

ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. У зв’язку з воєнним станом для юридичних клієнтів, що не мають можливості отримати ЕЦП, ДТЕК Київські регіональні електромережі залишив можливість здавати звіти без підписання. Для цього на сайті потрібно обрати розділ «Відправити звіт без підписання». Далі слідуючи підказками подати дані. В такому випадку клієнти отримують рахунки з інформацією про розраховані обсяги на електронну адресу, що вказують при здачі звіту.

Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних