Що робити, якщо мій паспорт втрачений?

Дата: 14.07.2022 17:05
Кількість переглядів: 241

Фото без описуВ умовах воєнного стану до Володарського відділу ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області досить часто звертаються мешканці територій України, які постраждали від російської окупації. У громадян України були відібрані, зіпсовані паспорти громадянина України або втрачені під час евакуації з окупованих територій.  Тому  питання про те, як діяти, якщо  паспорт втрачений виникає не так вже й рідко.

Працівники Володарського відділу  систематично допомагають жителям громади та тимчасово переміщеним особам відновити втрачені паспорти громадянина України.

У разі викрадення паспорта, перш за все, слід звернутися до відділу поліції із заявою про викрадення документа та отримати витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Цей документ є обов’язковим для оформлення нового паспорта замість викраденого  у територіальному підрозділі Державної міграційної служби .

У разі втрати паспорта  до поліції звертатись не потрібно.

Наступним кроком є звернення до територіального підрозділу Державної міграційної служби із заявою про оформлення паспорта громадянина України взамін втраченого або викраденого.

Документи для відновлення паспорта можуть подаватися заявником до будь-якого територіального органу/територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта незалежно від зареєстрованого місця проживання.

Для оформлення нового паспорта громадянина України взамін втраченого/ викраденого особа подає такі документи:

  • заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 р.;
  • витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);
  • посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);
  • рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);
  • документ, що посвідчує особу законного представника/ уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;
  • документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. 
  • документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка;

про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків з даними про РНОКПП, або повідомлення про відмову від його прийняття, або дані про РНОКПП, внесені до паспорта або свідоцтва про народження:

  • одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - для оформлення паспорта особі, яка не може пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або стосовно якої обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, або яка перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби);
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон, у тому числі строк дії якого закінчився (для особи, яка постійно проживає за кордоном, або яка постійно проживала за кордоном та повернулася на постійне проживання в Україну);
  • заява про зняття з консульського обліку.

У разі втрати/викрадення паспорта, оформленого територіальним підрозділом ДМС, МВС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи, які дають змогу ідентифікувати таку особу.

Адміністративний збір за оформлення паспорта громадянина України в термін до 20 робочих днів становить 372 грн, до  10 робочих днів – 498 грн., державне мито - 34 грн.

Водночас, застерігаємо: якщо паспорт викрали, а згодом повернули - користуватися таким документом вкрай ризиковано. Адже цілком ймовірно, що зловмисники могли  скористатися особистими даними власника з метою наживи. Тому, з метою убезпечення себе від можливих небажаних наслідків, доцільно оформити новий паспорт замість викраденого/втраченого.

Також нагадуємо, що за допомогою онлайн-сервісу ДМС «Перевірка недійсних документів» https://nd.dmsu.gov.ua/ можна швидко й безкоштовно перевірити чинність документів у базах даних Державної міграційної  служби та МВС.

Тож будьмо обачними і бережімо свої документи. Якщо ж неприємність вже трапилася – Державна міграційна  служба завжди готова вам допомогти.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних