Передавати покази лічильника – швидко та зручно за допомогою особистого кабінету ДТЕК Київські регіональні електромережі
Початок місяця – період передачі показів лічильника. Для своїх клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує зручний сервіс — Особистий кабінет побутового клієнта. Через застосунок у лічені хвилини можна передати покази лічильника, а також відслідковувати обсяги спожитої електроенергії. Дистанційний канал обслуговування виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
«ДТЕК чує та розуміє потреби клієнтів. Ми рекомендуємо жителям Київщини щомісяця, в тому числі в період воєнного стану, повідомляти покази лічильника. Навіть якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію – обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергію, а постачальник зможе виставити коректні платіжки», – пояснили в компанії.
Для того, щоб почати користуватися кабінетом необхідно:
- перейти на сайт до розділу Особистий кабінет. Зверніть увагу, що з 02 до 05 числа включно особиста сторінка працює в режимі обробки даних та прийняті показів, а реєстрація нових клієнтів відбувається у всі інші дні.
- заповнити всі необхідні для реєстрації поля. Зверніть увагу, що для реєстрації необхідно вказати особовий рахунок та ЕІС-код. Особові рахунки оператора системи розподілу починаються на «2». ЕІС-код містить 16 символів (літери та цифри). Його можна дізнатися із договорів на розподіл або поставку, або в рахунку за електроенергію.
Після реєстрації клієнт отримує на електронну пошту лист-підтвердження. Необхідно перейти за посиланням, що надійшло у повідомленні, для активації облікового запису.
Нагадуємо, що в ДТЕК Київські регіональні електромережі цілодобово працюють декілька дистанційних інструментів передачі показів лічильників. Це, зокрема, чат-бот у Viber та Telegram, спеціальна форма на сайті, телефонний зв’язок та мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market). Ними активно користуються клієнти компанії.
Довідково:
Якщо у клієнта встановлено двозонний прилад обліку, то передавати покази потрібно окремо по кожній зоні — «день» і «ніч». На табло такого лічильника дані відображаються послідовно: кількість використаної електроенергії в цілому та окремо за «денним» та «нічним» тарифом, дата, час роботи приладу та інше. Щоб зняти покази, необхідно дочекатися появи потрібної інформації на табло або натискати кнопку «введення» для перемикання даних, поки не з’явиться потрібна інформація. У різних типів лічильників відображення зони має різні індекси. У клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі вони такі:
-для лічильника типу GAMA зона «день» на дисплеї буде відображатися з індексом «1.5.8.2», а зона «ніч» — «1.5.8.1»;
-прилад марки «NiK»: «день» — «1.8.2» або «1.5.8.2», «ніч» — «1.8.3» або «1.5.8.1»;
-якщо у вас лічильник типу NP або MTX, то зона «день» — «А2» або «1.8.2», а зона «ніч» — «А1» або «1.8.3».
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)