ДТЕК Київські регіональні електромережі відповідає на ТОП-10 питань про роботу в умовах воєнного стану

Дата: 15.04.2022 14:52
Кількість переглядів: 234

Із початку військових дій в Україні ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує працювати 24/7, щоб у домівках мешканців області завжди було світло та комфорт. Як працюють клієнтські сервіси в умовах воєнного стану, що робити, якщо раптом зникло світло або є проблеми з напругою, – у компанії підготували відповіді на ТОП-10 найпопулярніших питань клієнтів та розповіли способи їх вирішення.

На час війни фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі скасували планові ремонти та спрямували основні зусилля на аварійно-відновлювальні роботи. Також наразі не працюють деякі звичні послуги оператора системи розподілу. Щоб клієнтам було зручніше зорієнтуватися, – ми підготували відповіді найчастіших питань щодо роботи сервісів та каналів комунікації з компанією:

  1. У мене зникло світло. Що робити?

Фото без описуПовідомте нас про це через кол-центр +38(044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, чат-бот у Viber/Telegram, сайт або сторінку в Facebook.

 

 

 

 

 

 

  1. Коли в мене з'явиться електрика?

Фото без описуІз початку війни ми спрямували всі наші зусилля на відновлення світла. Такі роботи виконуються з дозволу ЗСУ та за відсутності небезпеки для співробітників. Ми відновимо електропостачання, щойно з’явиться можливість.

 

 

 

 

 

 

  1. Чи проводяться наразі планові відключення світла?

Фото без описуНі. Компанія не проводить планові відключення через впровадження військового стану в країні. З початку війни ми спрямували всі наші зусилля на відновлення світла.

 

 

 

 

 

 

  1. У мене коливається напруга. Що робити?

Фото без описуПовідомте нас про це через кол-центр, чат-бот або соцмережі. Ми стабілізуємо напругу, якщо аварійним бригадам це буде по дорозі. Наразі всі наші сили спрямовані на аварійно-відновлювальні роботи.

 

 

 

 

 

 

  1. Я можу замінити/налаштувати свій лічильник на зони «День/Ніч»?

Фото без описуНі. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Ми почнемо виконувати такі роботи після війни.

 

 

 

 

 

 

  1. У мене лічильник висвічує різні помилки. Чи можна його перевірити?

Фото без описуНі. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Після війни їх відновимо.

 

 

 

 

 

 

 

  1. У мене згорів лічильник. Що робити?

Фото без описуПовідомте нас про це через кол-центр, чат-бот, соцмережі. Ми виконаємо ремонт, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на відновлення світла.

 

 

 

 

 

 

  1. У мене зірвана пломба лічильника. Що робити?

Фото без описуПовідомте нас про це через кол-центр, чат-бот або соцмережі. Ми виконаємо опломбування, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на аварійно-відновлювальні роботи.

 

 

 

 

 

 

  1. Чи треба передавати покази лічильника?

Фото без описуТак. Ми просимо вас передавати покази лічильника для коректного нарахування оплати. Це можна зробити через IVR-меню за телефонами кол-центру, чат-бот у Viber/Telegram, особистий кабінет або зручну форму на сайті компанії.

 

 

 

 

 

 

  1. Я не можу передати покази лічильника. Що робити?

Фото без описуНічого. Ми вносимо покази згідно вашого середньомісячного споживання. Коли у вас з'явиться можливість надати нам актуальні дані, ми відкоригуємо їх.

 

 

 

 

 

 

Для безпеки клієнтів та співробітників усі центри обслуговування клієнтів тимчасово закриті. Але наші фахівці готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: соцмережі, кол-центр +38 (044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, чат-бот Viber та Telegram. Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних