A A A K K K
для людей із порушенням зору
Володарська селищна територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район

Головний сервісний центр МВС підписав Меморандум про співпрацю з міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа»

Дата: 15.02.2022 08:57
Кількість переглядів: 136

«Ми завжди відкриті до співпраці та діалогу стосовно покращення нашого сервісу. Тому нам дуже важливо миттєво чути відгуки і пропозиції користувачів послуг, щоб мати змогу швидко на них відреагувати. Це допомагає нам вдосконалюватися та ставати краще» – з цим меседжем сервісні центри МВС зверталися до громадян незліченну кількість разів. А слова мають узгоджуватися з діями.

Відтак, 10 лютого 2022 року Головний сервісний центр МВС підписав Меморандум про співпрацю з міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа». Фонд впроваджує зручні та прозорі публічні онлайн-послуги для громадян і бізнесу в межах швейцарсько-української Програми EGAP.

Меморандум підписали президент Фонду Східна Європа Віктор Лях та начальник ГСЦ МВС Євген Мойсеєнко.

Предметом співпраці у межах цього Меморандуму є підключення чат-бота «СВОЇ» для підвищення якості надання послуг у сервісних центрах МВС.

Підписання Меморандуму є черговим кроком реалізації одного з пріоритетів діяльності Міністра внутрішніх справ України Дениса Монастирського зі спрощення процедур надання адміністративних послуг сервісними центрами МВС.

Чат-бот «СВОЇ» допоможе людям вільно комунікувати з органами виконавчої влади та оцінювати їхню роботу. Це дасть змогу керівникам регіональних та територіальних сервісних центрів МВС миттєво реагувати на відгуки громадян», – зазначив керівник Головного сервісного центру МВС Євген Мойсеєнко.

Чат-бот буде налаштовано з урахуванням потреб ГСЦ МВС. Це дозволить отримувати від клієнтів сервісних центрів МВС відгуки про якість обслуговування за різними критеріями. Ми швидко дізнаватимемося, що саме потребує вдосконалення та оперативно і дієво реагуватимемо на ситуацію.

Заступник Міністра внутрішніх справ України Богдан Драп’ятий, який координує роботу ГСЦ МВС, визначив, що одним з головних завдань, що стоять перед командою ГСЦ МВС, є якісна комунікація з громадянами, швидка і дієва реакція на об’єктивні скарги, цифровізація та справедлива оцінка ефективності роботи всіх керівників й адміністраторів. Зазначимо, що чат-бот допоможе визначити настрій клієнтів, рівень задоволеності громадян та бізнесу якістю наданих послуг. Крім того, це дасть змогу сформувати рейтинг сервісних центрів МВС за результатами їхньої роботи у розрізі регіонів.

«Оцінка та моніторинг роботи — це те, що рухає до вдосконалення. Чат-бот «СВОЇ» допоможе побудувати якісний діалог між сервісними центрами МВС та громадянами», — підкреслив Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа.

Першочергово тестову версію чат-бота буде запроваджено в сервісних центрах МВС трьох регіонів – міста Києва, Київської та Рівненської областей. А згодом проєкт буде впроваджено в усіх сервісних центрах МВС.

Укладений Меморандум діє безстроково та не має обмежень щодо географії дослідження завдяки застосуванню сучасних цифрових інструментів збирання, оброблення та аналізу інформації.

Слідкуйте за новинами сервісних центрів МВС на нашому сайті та офіційній сторінці в Фейсбук, а за консультаціями звертайтеся за телефоном (044) 290-19-88.

Джерело інформації


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь