У період новорічних свят ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує клієнтам користуватися дистанційними сервісами
Попереду новорічні свята, а ще — період передачі показів лічильника за використану електроенергію. Для цього ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує клієнтам скористатися зручними дистанційними сервісами. За їх допомогою можна отримати консультацій щодо послуг компанії, ознайомитися з переліком необхідних документів, оформити заяву на певні послуги, дізнатися інформацію про відключення. Головна перевага дистанційних каналів — вони допомагають зекономити час та вирішити низку питань онлайн — не виходячи з дому. Сервіси доступні в режимі 24/7. Крім того, фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі надаватимуть повний перелік послуг протягом усіх новорічних та різдвяних свят.
Для передачі показів лічильника є топ-5 простих канали зв’язку:
- чат-бот у Viber та Telegram. Знайти їх можна за назвою «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
- мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
- веб-форма на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
- голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.
Короткий відеоролик про те, коли передавати покази лічильника, щоб були коректні нарахування плати за спожиту електроенергію розповідає генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі можна подивитися на сторінці у Facebook.
Крім того, для зручності клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі запровадив зручні онлайн-сервіси та канали дистанційної комунікації. До послуг жителів Київської області — широкий перелік варіантів зв’язку, за допомогою яких можна передати покази, оформити заявку на візит фахівця та послуги з приєднання, або задати будь-яке питання, що стосується послуг розподілу. Це сайт компанії та мобільний додаток «Мережі онлайн», особистий кабінет, чат-бот у Viber та Telegram, офіційна сторінка у Facebook. Всі вони доступні в цілодобовому режимі.
Як повідомлялося раніше, спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі дбають про комфорт клієнтів та підготували топ-7 порад з енергоефективності, щоб уникнути перевантаження в мережі.
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)