"Велике будівництво"
ПРЕЗИДЕНТ: СЬОГОДНІ СТАРТУЄ НАСТУПНИЙ ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК «ВЕЛИКОГО БУДІВНИЦТВА» – НОВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ
Оновлення залізниці, модернізація рухомого складу та залізничних шляхів стане наступним важливим напрямком Національної програми «Велике будівництво». Про це заявив Президент України Володимир Зеленський під час виступу на форумі «Велике будівництво: нова залізниця».
Глава держави зауважив, що два роки тому в межах програми «Велике будівництво» в усіх регіонах України розпочалося спорудження й ремонт тисяч кілометрів доріг. Далі стартувало зведення й реконструкція сотень шкіл, садочків і лікарень, потім – спорткомплексів, стадіонів і басейнів, регіональних аеропортів, замків, соборів і музеїв.
«Сьогодні ми презентуємо нове «далі». Стартує наступний, дуже важливий напрямок – нова українська залізниця. Роками залізницю руйнувала «корозія»: це поганий менеджмент і корупція. Як іржа, її вкрили непрозорість і неефективність. Через ці «не» вона стала відповідно недешева, незручна й навіть небезпечна. Стан, до якого була доведена наша залізниця за ці роки, коротко, але влучно можна описати так: доісторичний локомотив, який зношеними шляхами ледве тягне потяг зі скрипучими вагонами до брудних станцій і некомфортних вокзалів», – сказав Президент.
Володимир Зеленський зауважив, що влітку, після втручання в ситуацію Ради національної безпеки і оборони, держава зуміла повернути контроль над Укрзалізницею.
«Ми вже бачимо перші важливі позитивні результати. Вперше за 12 місяців Укрзалізниця вийшла на прибутковість. Вперше за тривалий час підвищено вартість вантажних перевезень; занижені тарифи на користь великого бізнесу – в минулому. Замість них – додаткові на сьогодні вже 2 мільярди гривень, які Укрзалізниця отримала цього року, і понад 12 мільярдів гривень, які компанія обов’язково отримає в наступному», – зазначив Глава держави.
Також, за його словами, створені умови, коли Укрзалізниця купує електроенергію безпосередньо в державного постачальника, а не через фірми-прокладки, і таким чином заощаджує 4 млрд грн.
Крім того, було відновлено співпрацю з ключовим національним підприємством у сфері вагонобудування – Крюківським заводом, який сьогодні представив нові дизельні поїзди. Три з них Укрзалізниця отримає вже до кінця року.
«Також цьогоріч Укрзалізниця отримає 20 нових спальних вагонів – перші з анонсованої сотні. У планах за два наступних роки побудувати ще 500 таких. Це сучасні українські купейні вагони, за які справді не соромно», – розповів Володимир Зеленський.
Серед іншого триває закупівля сучасних електропотягів для проекту City Express, перші поїзди якого мають вийти на маршрут у Києві, Харкові та Дніпрі наступного року.
Президент також анонсував початок наймасштабнішого за роки незалежності будівництва й модернізації рухомого складу та залізничних шляхів.
«Це – програма з оновлення вантажних вагонів до 2028 року. Це десятки тисяч вагонів, тисячі нових робочих місць, це формування нового ринку загальним обсягом 107 мільярдів гривень», – повідомив він.
Володимир Зеленський зауважив, що тривалий час, щоб користуватися українською залізницею, потрібні були залізні нерви.
«Ми прагнемо зробити все, щоб ці часи пішли в минуле, а тому сьогодні Україна прокладає новий шлях – відродження своєї залізниці», – резюмував Президент.
Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час виступу зазначив, що програма відновлення залізничної інфраструктури допоможе створити нові робочі місця, наповнити бюджет та підвищити комфорт пасажирських перевезень.
Денис Шмигаль повідомив, що завдяки програмі «Велике будівництво» в Україні реалізують проекти з електрифікації залізничних маршрутів.
«Я переконаний, що завдяки ініціативі Володимира Зеленського, завдяки роботі урядової команди та команди Міністерства інфраструктури вже наступного року побачимо зміни (у залізничній інфраструктурі. – Ред.)», – додав очільник уряду.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков, розповідаючи про плани щодо оновлення залізниці в межах програми «Велике будівництво», нагадав, що для боротьби з негативними тенденціями у цій галузі було створено антикризовий штаб, і цьогоріч уперше за три роки вдалося підвищили тарифи на вантажні перевезення. За його словами, ринкові ціни на ці послуги можуть створити стабільну базу для належних інвестицій у залізничну інфраструктуру. Отримані кошти буде спрямовано на інфраструктурні проекти, оновлення залізничних колій, вагонів та локомотивів.
Як зазначив Олександр Кубраков, до кінця року експерти Deutsche Bahn Engineering & Consulting завершать план трансформації пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця», а з наступного року запланована передача пасажирських перевезень в управління компанії Deutsche Bahn Engineering & Consulting.
«Нагадаю, що у Deutsche Bahn є конкретний досвід у Казахстані – він досить успішний, ми бачили фінансові результати їхньої залізниці. І очікуємо, що наші будуть не менші», – зазначив міністр.
Олександр Кубраков наголосив, що у планах – до 2024 року електрифікувати щонайменше 500 км та розширити мережу швидкісного міжрегіонального сполучення «Інтерсіті+» до понад 10 областей. Зокрема, йдеться про Ужгород, Чернівці, Луцьк, Житомир, Чернігів, Суми, Кропивницький, Маріуполь, Миколаїв, Херсон.
«Скоро поєднаємо швидкісною залізницею Київ та Черкаси», – розповів міністр.
Серед пріоритетних проектів з електрифікації на 2022 рік: Долинська – Миколаїв – Колосівка; Ворожба – Суми; Житомир – Новоград-Волинський.
З метою оновлення рухомого складу Укрзалізниці в найближчі роки заплановано побудувати 500 нових спальних вагонів та капітально відремонтувати 150 вагонів, закупити 20 дизельних поїздів, 80 сучасних електричок, 60 модернізованих потягів, 10 нових поїздів для «Інтерсіті».
Також, за словами очільника Мінінфраструктури, з наступного року заплановано повністю модернізувати парк вантажних вагонів. Йдеться про будівництво 46 тис. нових піввагонів і зерновозів, яке буде профінансоване як Укрзалізницею, так і за допомогою приватних інвесторів.
«ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО»: КАПІТАЛЬНО ВІДРЕМОНТОВАНО ШКОЛУ В ПАШКІВЦІ НА КИЇВЩИНІ
Завершено капітальний ремонт приміщень Пашківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в Бучанському районі Київської області. Роботи тривали в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Про це 9 листопада повідомив голова Київської облдержадміністрації Василь Володін.
«Сучасне освітнє середовище має забезпечувати необхідні умови для навчання учнів, освітян, батьків і для цього потрібне відповідне матеріальне забезпечення, комфортні та безпечні класи та інші приміщення, у яких діти та вчителі перебувають під час навчання. Саме тому один із основних напрямків програми Президента “Велике будівництво” на Київщині – відновлення навчальних закладів. Одним з таких об‘єктів стала школа в с. Пашківка, де завдяки участі у програмі зроблено капітальний ремонт», – зазначив голова Київської ОДА Василь Володін.
Він додав, що в навчальному закладі здійснено внутрішні ремонтні та сантехнічні роботи, облаштовано системи опалення, електроосвітлення, вентиляції, пожежної сигналізації, а також придбано устаткування, меблі та інвентар, проведені інші внутрішні та зовнішні роботи, що робить будівлю школи комфортною для перебування і навчання дітей.
«Вартість проєкту становила 28,3 млн грн, з яких 25,5 млн. грн – кошти обласного бюджету, решта – 2,8 млн грн – Макарівської об’єднаної територіальної громади», – конкретизував голова ОДА.
Роботи з капітального ремонту приміщень Пашківської загальноосвітньої школи завершені в повному обсязі.
Додатково інформуємо, що у 2020 році в рамках програми «Велике будівництво» в закладі замінили вікна та покрівлю, що значно покращило енергоефективність школи та вирішило проблему ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів.
“ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО”: ТРАСА М-01 КИЇВ-ЧЕРНІГІВ-НОВІ ЯРИЛОВИЧІ (42 КМ)
Програма Президента України Володимира Зеленського Велике будівництво: оновлення 42-го кілометру траси М-01 Київ-Чернігів-Нові Яриловичі.
ПОНАД 16 КМ НОВОГО АСФАЛЬТУ ПРОКЛАЛИ В БРОВАРСЬКОМУ РАЙОНІ ЗА 2 МІСЯЦІ
16,4 км нового дорожнього покриття влаштували на дорозі М-01-Зазим’я, що проходить в межах Броварського району. Роботи проходять в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
Про це 9 листопада зазначив очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін.
«Капітальний ремонт об’єкту розпочали цьогоріч у вересні. Повністю завершити всі роботи плануємо впродовж грудня. Але і за ці кілька місяців встигли чимало. Зокрема вже проклали 16,4 км верхнього шару», – уточнив Василь Володін.
Загальна вартість робіт складає понад 46 млн грн. З-поміж іншого дорожники завершили влаштування обочин, частково розширили проїжджу частину та влаштували дорожню розмітку.
ІНКЛЮЗИВНИЙ ДИТСАДОК З’ЯВИТЬСЯ У ВИШНЕВОМУ В РАМКАХ «ВЕЛИКОГО БУДІВНИЦТВА»
У 2022 році у Вишневому на Київщині добудують інклюзивний дитсадок. Це один із п’яти дошкільних навчальних закладів, який у наступному році з’явиться в області в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».
Про це 8 листопада зазначив очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін.
«Діти з обмеженими можливостями мають бути забезпечені комфортом. Знаємо про цю потребу, тому будемо будувати дитсадок із особливими умовами у Вишневому. Ключова мета – створити безбар’єрний заклад. У попередні роки аналогів цьому проєкту в рамках «Великого будівництва» не було. Але я переконаний, що нам вдасться його реалізувати, і він матиме дуже велике соціальне значення», – підкреслив Василь Володін.
Нагадаємо: у 2022 році на Київщині завершать будівництво паралельно п’яти нових дитсадків. Мережу дошкільних навчальних закладів активно розбудовують через постійне збільшення кількості жителів у пристоличному регіоні.
ПОНАД 80 КМ: НА ДОРОГАХ КИЇВЩИНИ ПРОКЛАДУТЬ БІЛЬШЕ НОВОГО АСФАЛЬТУ, НІЖ ПЛАНУВАЛИ СПОЧАТКУ
На дорогах Київщини цьогоріч планують прокласти 80,7 км нового асфальту в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Це більше, ніж планували з самого початку.
Про це 8 листопада повідомив очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін.
«Пристоличний регіон розвивається, і в тому числі в напрямі дорожньої інфраструктури. Маємо розгалужену мережу внутрішньообласних перевезень, багато жителів курсують між населеними пунктами на власних авто. Але щоб поїздки були максимально безпечними та комфортними, на дорогах має бути якісний асфальт. Саме тому ми оновлюємо наші автошляхи та ліквідуємо проблемні ділянки. Наприклад, цього року вдалося збільшити обсяги запланованих робіт, завдяки цьому влаштуємо понад 80 км нового дорожнього покриття», – прокоментував Василь Володін.
Зазначимо: на Київщині проклали вже 77,2 км нового асфальту. Тільки за минулий тиждень в регіоні влаштували більш ніж 5 км дорожнього покриття.
ПОНАД 98%: НА КИЇВЩИНІ МАЙЖЕ ЗАВЕРШИЛИ ВСІ РОБОТИ В ШКОЛАХ, ЯКІ ЦЬОГО РОКУ ВКЛЮЧИЛИ ДО ПРОГРАМИ ПРЕЗИДЕНТА
Цього року на Київщині до програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» включили шість шкіл. Загальний відсоток будівельної готовності по ним складає 98,2%.
На цьому 8 листопада акцентував очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін.
«З початку року ми працювали над оновленням шести закладів загальної середньої освіти. Три з них – міські, ще три – сільські. Це той баланс, якого ми намагаємось дотримуватись, адже комфортні умови для навчання мають бути в нашому регіоні скрізь. І ми докладаємо максимум зусиль, щоб досягти такого результату», – прокоментував Василь Володін.
Відтак на Київщині вже провели термомодернізацію школи в селі Жоравка Яготинської громади, капітальні ремонти шкіл у селах Вовчків Поліської громади та Пашківка Макарівської громади, а також реконструкцію школи в Славутичі та капітальний ремонт НВК у Яготині.
Зазначимо, що в 2022 році реалізація програми «Велике будівництво» на Київщині продовжиться. В її рамках уже запланували оновити в області ще п’ять шкіл.
Повідомляє пресслужба Київської ОДА
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)