ДІАЛОГОВА ПЛАТФОРМА. «ОСВІТА ВОЛОДАРЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ. ТРАНСФОРМАЦІЇ»
30 серпня на базі Опорного закладу освіти «Володарський ЗЗСО І-ІІІ ст. № 1» та Опорного закладу освіти «Володарський ЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 ім. В. П. Мельника» відбулися засідання професійних спільнот педагогів нашої громади. Мета зустрічей – організація освітнього процесу зі шкільних предметів у 2021/2022 навчальному році.
Організаторами зустрічей стали Володарський центр професійного розвитку педагогічних працівників Володарської селищної ради, директор Володарського інклюзивно-ресурсного центру, директори, заступники директорів з навчально-виховної роботи та педагоги закладів освіти Володарської селищної ради.
Директор Володарського центру професійного розвитку педагогічних працівників Алла Гончарук зауважила, що досвід спільної роботи педагогів закладів освіти громади та консультантів Володарського центру професійного розвитку педагогічних працівників свідчить про прагнення і вміння робити все, аби діти Володарщини були успішними, конкурентоспроможними, і головне, щасливими.
Консультанти Володарського центру професійного розвитку педагогічних працівників Лариса Ганжалава, Світлана Василенко, Тетяна Климович, Юрій Савенко розкрили методологічну основу сучасного креативного уроку шкільних предметів та зазначили, що сучасний учитель повинен бути агентом змін, коучем, фасилітатором, тьютором, модератором, який уміє зацікавити школяра, мотивує його навчальну діяльність, розвиває критичне мислення, формує конкурентоспроможну особистість.
Також розкрили шляхи реалізації реформування освіти в громаді та акцентували увагу колег на необхідності вивчення вчителями-предметниками структури, змісту, мети, завдань нового Державного стандарту базової середньої освіти (5-9 класи), окреслили коло питань із практичного впровадження Стандарту у процесі вивчення шкільних предметів.
Агнета Багінська, директор Володарського інклюзивно-ресурсного центру, та Лариса Палківська, асистент вчителя Опорного закладу освіти «Володарський ЗЗСО І-ІІІ ст. № 2 ім. В. П. Мельника», розповіли вчителям про організаційні аспекти створення інклюзивних класів у закладах освіти громади та поділилися напрацюваннями, способами розв’язання проблем, здобутками й сформували спільне бачення подолання бар’єрів в організації навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Лариса Музика, тренер Нової української школи, провела тренінг «Оцінювання результатів у навчанні учнів 1-4 класів закладів загальної середньо освіти».
Учасники педагогічних спільнот обговорити актуальні питання, обмінялися порадами, творчими знахідками та цікавими ідеями. На завершення заходу було прийнято рішення затвердити рекомендації, що допоможуть організувати роботу і визначитися з пріоритетами у процесі роботи громади у 2021/2022 навчальному році.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)