Для зручності клієнтів: ЦОК ДТЕК Київські регіональні електромережі у Вишневому та Обухові працюватимуть і у вихідні

Дата: 10.08.2021 14:32
Кількість переглядів: 308

Фото без описуДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. Для зручності клієнтів центри обслуговування клієнтів (ЦОК) у Вишневому та Обухові змінили графік роботи. Тепер отримати послуги та консультації спеціаліста можна в зручний час навіть у вихідні.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Враховуючи побажання мешканців області, ми переглянули роботу двох ЦОК. Тестовий період роботи був в Обухові. Пілот виправдав себе. Ми отримали позитивний зворотний зв’язок від клієнтів. Тож наразі за новим графіком працюють центри в Обухові та Вишневому», — розповіла в.о. керівника департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі Яніна Вовк.

Вирішити питання, які потребують особистого консультування, клієнти можуть за адресою: м.Обухів, вул. Чумацький шлях, 32. Графік роботи: понеділок - п’ятниця з 8:00 до 17:00 (без перерви); субота з 8:00 до 17:00 (перерва з 12:00 до 12:45).

Центр за адресою м. Вишневе, вул. Київська, 2-Б працює за графіком: понеділок – неділя з 8:00 до 20:00 (без перерви).

Для зручності клієнтів та уникнення черг чи скупчення відвідувачів, всі центри обслуговування клієнтів функціонують за попереднім записом. Записатися в ЦОК дуже легко на сайті компанії. Обрати найближчий центр обслуговування, зручний час і завітати на зустріч, дотримуючись при цьому всіх необхідних протиепідемічних заходів.

Усі Центри обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють за європейською моделлю та приймають громадян незалежно від місця реєстрації (прописки або адреси будинку). Наші спеціалісти допоможуть у будь-яких питаннях, пов’язаних з діяльністю оператора системи розподілу, у тому числі укладанняпереукладання договорів, продаж приладів обліку та інші.

Водночас компанія постійно працює над покращенням сервісу, який забезпечить можливість отримати більшість послуг онлайн та необхідну інформацію через зручні для наших клієнтів канали у будь-який час. Наразі в онлайні доступні 60% від усіх послуг, що надає оператор системи розподілу електроенергії в Київській області.

У компанії цілодобово працюють дистанційні канали обслуговування:

За допомогою цих інструментів клієнти можуть передати покази лічильника, дізнаватися про планові та аварійні відключення електроенергії. А ще — розв’язати питання щодо заміни й роботи приладів обліку. На сайті компанії побутові споживачі можуть укласти договори на розподіл електроенергії, оформити заяву на приєднання до мереж або збільшення потужності.

Відділ комунікацій

ДТЕК Київські регіональні електромережі:

Тел.: (044)4928300

E-mail: press_koe@koe.vsei.ua


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних