Наслідки негоди: фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі вже відновили світло у 130 населених пунктах та продовжують працювати в посиленому режимі

Дата: 30.07.2021 11:34
Кількість переглядів: 254

На Київщині частина населених пунктів залишилися без світла внаслідок негоди, яка вирувала з вечора 29 липня. Бригади працювали всю ніч, щоб відновити електропостачання в постраждалих від грози регіонах. Станом на ранок 30 липня фахівці відновили роботу 46 ліній і 1561 трансформаторних підстанцій. Електропостачання повернули у 58 населених пунктах, що знеструмлювалися повністю та 72— частково.

Шквальний вітер, зливи та грози призвели до знеструмлення 107 населених пунктів повністю та 134 — частково. Нині на 09.00 30 липня знеструмленими залишаються 49 населених пунктів повністю та 62 — частково. Через грозу та пориви вітру знеструмлені 52 лінії електропередачі 6-10 кВ і 747 трансформаторних підстанцій. Найбільше від негоди постраждав Броварський енерговузол. Наразі там залишається знеструмлено 21 населений пункт повністю та 19 – частково. Для ліквідації цих відключень на допомогу додатково направлені бригади Бориспільскої, Баришівської, Переяслав-Хмельницької та Згурівської дільниць.

Проведення аварійно-відновлювальних робіт ускладнюється наслідками негоди. Через падіння дерев зафіксовано багато обривів проводів. Такі відновлення займають більше часу, оскільки вимагають розчищення території від повалених гілок і дерев.

ДТЕК діє в інтересах України, піклується про своїх клієнтів та робить усе, аби в їхніх оселях завжди були світло та комфорт. Оперативно-виїзні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють в посиленому режимі, щоб якнайшвидше відновити подачу електроенергії в постраждалі райони. Для ліквідації наслідків негоди було залучено близько 68 бригад.

ДТЕК Київські регіональні електромережі просить мешканців області бути обережними, не наближатися до оголених проводів та обірваних ліній.

Інформацію про аварійні відключення можна перевірити на сайті компанії в розділі «Немає електроенергії?». Якщо ваша адреса там є, — спеціалісти вже знають про відключення і відновлюють електропостачання. Якщо ви не знайшли свою адресу — повідомте про відключення у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram або приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook.

Відділ комунікацій

ДТЕК Київські регіональні електромережі:

Тел.: (044)4928300

E-mail: press_koe@koe.vsei.ua

Джерело інформації: https://www.dtek-kem.com.ua


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.