ДТЕК Київські регіональні електромережі відповідає на ТОП-5 найпопулярніших питань своїх клієнтів

Дата: 14.05.2021 11:22
Кількість переглядів: 726

 

Фото без описуДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. Вже зараз в компанії працюють зручні сервіси, які клієнти можуть отримувати дистанційно через оновлений сайт компанії та додаток у смартфоні. Вони дозволяють заощаджувати час, зберігати дистанцію та розв'язувати питання у декілька хвилин. Як вирішити ТОП-5 найпопулярніших питань клієнтів, які пов’язані з роботою оператора системи розподілу легко та швидко, — розповідають у компанії.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та запроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми розуміємо потреби своїх клієнтів, тому будуємо якісно новий сервіс, який передбачає можливість вирішення 90% питань онлайн. Завдяки нашим дистанційним сервісам клієнти можуть вирішити найпоширеніші питання не виходячи з дому та в зручний для себе час», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для зручності клієнтів відповідаємо на ТОП-5 найпопулярніших питань клієнтів та розповідаємо способи їх вирішення:

  1. Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?

Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах компанії можна перевірити на сайті компанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси – пишіть у приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі в соцмережі Facebook.

Крім того, дізнатися про знеструмлення та повідомити про аварію також можна у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram.

Порада: якщо у вас в будинку зникло світло і/або згоріла проводка – не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться за допомогою до фахівців. В першу чергу – до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі. Спеціалісти цих компаній повинні усунути проблему.

Якщо ж проблема більша і зачіпає цілу вулицю і район, а також при виявленні обірваних або провисаючих, що впали на землю проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, пошкоджених опор необхідно повідомляти про це ДТЕК Київські регіональні електромережі.

  1. Як зробити заявку щодо роботи лічильників?

Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо робіт приладів обліку можна подати через повідомлення на сторінці у Facebook.

Безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту монтера можна замовити онлайн на сайті компанії.

Коротку відео інструкцію можна подивитися на сторінці у Facebook.

  1. Як швидко і просто передати покази лічильника?

Передавати покази лічильника можна за допомогою дистанційних сервісів:

  • передати покази приладів обліку без додаткової реєстрації. Для цього потрібно зайти на сайт компанії у розділ «Передача показів лічильника». Далі обрати район, вказати особовий рахунок, кількість зон та ввести покази лічильника. Після — вказати номер телефону та натиснути опцію «Передати покази»;
  • через чат-боти у Viber і Telegram. Через меню пошук знайти ДТЕК Київські регіональні електромережі. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.
  1. Як вирішити питання заключення, розірвання або переоформлення договору на розподіл електроенергії?

У ДТЕК Київські регіональні електромережі запрацював онлайн-сервіс для клієнтів-фізичних осіб — «Укладення договору онлайн». Ця послуга стане в пригоді тим, хто купив будинок або квартиру у попереднього власника, отримав житло у спадок й переоформлює договір на розподіл електроенергії на себе.

Для цього потрібно зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі до розділу «Укладення договору онлайн» та за допомогою підказок виконати 6 простих кроків.

  1. Як подати заяву про приєднання або збільшення потужності?

Сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж або збільшення потужності також працює онлайн. Кожен клієнт може скористатися електронною формою на сайті, подати заявку на підключення або збільшення потужності, а також відстежувати статус її виконання.

Відділ комунікацій

ДТЕК Київські регіональні електромережі:

Тел.: (044)4928300

E-mail: press_koe@koe.vsei.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних