Надійні помічники: топ-5 способів дистанційно передати покази лічильника у Київській області

Дата: 30.04.2021 10:20
Кількість переглядів: 765

Київська область, 30 квітня 2021

Фото без описуДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Вони стали в пригоді клієнтам в умовах карантинних обмежень. Дедалі більше клієнтів компанії передають покази за спожиті кіловати за допомогою онлайн-сервісів. За три місяці поточного року понад 335 тисяч мешканців області передали покази дистанційно. Один з найпопулярніших сервісів – особистий кабінет, яким скористались понад 82 тисячі клієнтів. Проте, це не єдині дистанційні сервіси компанії.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Попереду — святкові вихідні. А ще — традиційний період передачі показів лічильників за використану електроенергію. Тому ми пропонуємо нашим клієнтам скористатися надійними і швидкими помічниками – дистанційними сервісами. Скористайтеся мобільним додатком «Мережі онлайн», чат-ботами у Viber або Telegram, сайтом, напишіть нам у Facebook. Немає різниці, за яким з каналів зв’язку наші оператори отримають повідомлення. Всі вони обробляються в режимі 24/7 та не залишаються без уваги», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Оберіть найбільш зручний для себе канал і подавайте покази щомісяця:

- мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);

- веб-форма на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах.

- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;

- чат-боти у Viber або Telegram. Знайти їх можна за назвою «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;

- голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044) 4590740, (067) 4957040, (093) 495-70-40 або (099)495-70-40 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.

Важливо: покази необхідно передавати щомісяця з 1 по 3 число. Це дозволить сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а постачальнику коректні рахунки за спожиту електроенергію. Якщо клієнти не передають покази своєчасно, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.

Кожний дистанційний спосіб передачі показів лічильника – зручний і має свої переваги. Варто спробувати і знайти для себе оптимальний варіант.

Відділ комунікацій

ДТЕК Київські регіональні електромережі:

Тел.: (044)4928300

E-mail: press_koe@koe.vsei.ua


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних