ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів у Київській області
ДТЕК Київські регіональні електромережі відновив роботу ще шести центрів обслуговування клієнтів (ЦОК). Зокрема, офіси у Бородянці, Ірпені, Іванкові, Макарові, Обухові та Фастові. Вони працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 години без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Також в компанії радять користуватися доступними та зручними дистанційними каналами зв’язку та онлайн-сервісами.
Незважаючи на воєнний стан в країні ДТЕК Київські регіональні електромережі робить все можливе, щоб наші клієнти могли швидко та зручно отримувати всі послуги, які надає компанія. Для цього в компанії цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market), автоматичне IVR-меню кол-центру — +38(044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, окрема лінія для юридичних осіб— (050)4957040.
Для клієнтів, які мають необхідність особисто завітати в ЦОК, оператор системи розподілу частково відновив роботу центрів обслуговування клієнтів.
«Ми робимо все, щоб поліпшити наші сервіс, стати ближче до клієнтів, спростити для них спілкування з компанією. Саме тому ми впроваджуємо все більше сервісів, які дозволяють розв'язувати питання, пов'язані з роботою оператора системи розподілу, дистанційно. Для клієнтів, які мають необхідність особисто завітати в ЦОК ми відкрили ще шість центрів обслуговування в Бородянці, Ірпені, Іванкові, Макарові, Обухові та Фастові, що були зачинені від початку війни. Загалом в області вже відкрито 13 центрів. Будь ласка, приходьте, ми відкриті та чекаємо на вас», — зазначили в компанії.
В центрах обслуговування клієнти зможуть залишити заявки та отримати послуги щодо відновлення документів, які мешканці Київщини втратили під час бойових дій та розв’язувати питання щодо договорів на розподіл електроенергії зруйнованих будинків. Також клієнти зможуть отримати послуги з перезаключення договорів, коригування показів приладів обліку, прийому звітів за об’єми споживання юридичних клієнтів та інші послуги.
Задля безпеки клієнтів, співробітники центрів поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У випадку оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко їх дістатися, щоб убезпечити себе від обстрілу.
Наразі центри обслуговування відкрито за адресами: в смт Бородянка по вулиці Заводська, 1-а; в м. Ірпінь по вулиці 2-й Північний Тупік, 2; в смт Іванків по вулиці Хоменка, 16-б; в смт Макарів, пров. Заводський, 1а; в м. Обухів, вул. Чумацький шлях, 32 та в м. Фастів, вул. Ступака, 27. Офіси працюватимуть з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю. Адреси відкритих офісів можна дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до кол-центру.
Нагадуємо, раніше частково відновили роботу ЦОКи в Києві, Борисполі, Вишневому, Білій Церкві, Броварах, Василькові та Вишгороді. З моменту відновлення роботи центрів обслуговування клієнтів (ЦОК), їх відвідали 4,5 тис мешканців області. Найбільш популярними запитами, з якими до офісів зверталися клієнти, були укладання договорів на розподіл, питання обліку спожитої електроенергії та підключення електролічильників. Всього вже в Київській області працює 13 офісів компанії.
Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)